Black Desert : Standard Item Pack
Open-World MMORPG Black Desert has everything from breathtaking combat and siege wars, to exploration and a variety of life-skill content such as trade, fishing, horse training, alchemy, cooking, and gathering! Embark on the adventure you've truly been longing for, today! Black Desert: Standard Item Pack includes the following: - Value Pack (15 Days) x1 - [Pet] Polar Bear x1 - Kanpacho's Organic Feed x30 Notes: - Items in this product are region-locked and will only be delivered to the server for the region where it was purchased. - Item Pack contents will be taxed when registered on the Central Market, and certain items cannot be registered on the Central Market. - No refunds after the product is opened. - The contents of this product can only be redeemed once per Xbox Store account. If you have already purchased/redeemed it, you will not be able to receive additional content even if the same product is gifted to you, so please exercise caution when buying/sending as a gift.