Black Desert - Standard Edition ItemPack
The Black Desert Standard Edition digital bundle includes the full Black Desert game, a 30-day Value Pack, a Snow Wolfdog Pet, 1,000 Pearls to use in game. IMPORTANT: The item packages included in the bundles will only be sent to the server that corresponds to the region where the product is purchased.