BFBC2 Vietnam
Get ready for a whole new war, as DICE's massively popular online shooter Battlefield: Bad CompanyTM 2 makes the journey back to the 60's and the infamous Vietnam war.Battlefield: Bad Company 2 Vietnam is a content-heavy expansion for the game that has sold more than 5 million copies and has been called "a better game than Call of Duty: Modern Warfare 2" by The New York Times.At the heart of this expansion lie four distinct, brand-new multiplayer maps based on the Vietnam War. Each map brings a new gameplay experience and fresh visuals, with characteristics such as foxholes, tunnels and dense jungles from where the enemy can launch surprise attacks.15 weapons and 6 vehicles from the Vietnam War era are available from the moment you go online.Requires the latest multiplayer update.