BEHIND THE SCENES DOCUMENTARY
Exclusive Behind the Scenes Documentary with Hannah Telle and Rhianna DeVries, shot on location on the motion capture stage and featuring an in-depth interview with the leads and never-before-seen footage. The Documentary is accessible from the main menu in-game for owners of the Deluxe Edition. Beware of spoilers! We recommend completing the story at least once before you watch.