Battletoads Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing Zitz Blitz, a company spawned from everyone’s favourite Battletoads with an offer to sponsor your Champion. Get on your shiny new Blitzer wake racer and leave the competition in your wake in these three events to win a load of bonus Coins and an exclusive Zitz Blitz Wake Racing outfit. Wear it with battling pride to show your support for amphibians across the globe. Kinect Sports Rivals: it’s YOU vs. the world!