RATING PENDING LIKELY TEEN 13+
May contain content inappropriate for children. Visit ESRB.org for rating information.
Immediate Access to Five Battlefield 1 Weapons: Ready for use in Battlefield 1, unlock five of the Great War’s most modern weapons and bridge the technological gap between the two world wars. Includes one SMG, one Semi-Automatic Rifle, one LMG, one Bolt Action Rifle and one Siderarm.