Batman: The Enemy Within - Episode 5
What would you choose: a friend whose unhinged approach to justice turns your allies against you, or a sworn enemy who will stop at nothing to see you suffer as your city burns? Based on the relationship you’ve built with John Doe, you'll see one of two very different stories play out. So what’ll it be, Bruce: friend...or foe? Episode five of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Enemy Within - Episode 1.