Batman: The Enemy Within - Episode 3
After an unexpected reunion, Bruce finds his attention and his loyalties stretched in yet another direction. Now, in addition to brokering a power struggle between Commissioner Gordon and Amanda Waller, Bruce must balance romantic entanglements with his mission to infiltrate the Pact. As he plunges deeper into the criminal underworld, the villains' plan starts to come into focus, but will his deceptions take a dire toll? Episode three of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Enemy Within - Episode 1.