Batman: The Enemy Within - Episode 2
The death of a villain at the hands of a mysterious assassin was just the beginning. As explosions rock Gotham, Batman races to meet a new foe, but meets a force that may cause even the Dark Knight to fall. In the guise of the billionaire, Bruce meets John Doe's 'friends', and becomes enmeshed in a plot where the only way out is to go deeper in, but at what cost? Episode two of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Enemy Within - Episode 1.