Barbarous: Survivor's Quest - Mage DLC
In this mysterious DLC, arcane new dangers await in the Mages Guild. Unlock: - A brand-new map - Mages Guild! - Face 3 new bosses! - Meet the new character "Varizz"! - Use Varizz's unique ability: After taking damage, movement speed increases and cooldown for all weapons is reduced! - Discover a new weapon, the "Eye of the Void"! - Unleash a vertical ray that passes through the screen and deals massive damage! The Mages Guild is filled with danger, powerful foes, and new ways to strengthen your run. Can you survive its magical threats and defeat everything in your path?