Banjo-Kazooie Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts-inspired car company Mumbo with an offer to sponsor your Champion. Use your shiny new Mumbowl ball and complete these three events to earn a huge amount of bonus Coins and an exclusive Mumbo Bowling outfit. Wear it with wrench-waving pride to show your support for the Showdown Town mechanic and his animal associates. Kinect Sports Rivals: it's YOU vs. the world!