Baize's Blessing
Each time you purchase Baize's Blessing, you can immediately receive 600 Gold and Baize Coins. You can also get Baize Coins 24 times and an extra reward every 4 days. Rewards can be re-claimed every day at 20:00 (UTC). Use the Baize Coins to redeem plenty of rewards in the Baize Shop. The rewards within are updated from time to time. The maximum time for Baize's Blessing is 180 days. You cannot make any further purchases if you exceed this limit. In case of accidental duplicate purchases, the Blessing time will not be accumulated, but you will receive the 600 Gold.