Bachelor Sweetheart Set
Add these cute couples outfits to your wardrobe, each inspired by one of Zephyr Town's six eligible bachelors. *The Bachelor Sweetheart Set is included in the Complete Sweetheart Set. Be careful not to purchase any items twice. This set includes: - Teacher's Ensemble A sensible outfit based on Jules - Café Threads A relaxed outfit based on Derek - Wanderer's Robes A durable outfit based on Lloyd - Atelier Wear An artsy outfit based on Gabriel - Elegant Regalia A grand outfit based on Samir - Kitty-Cat Gi A breathable outfit based on Arata *These items will appear in your dresser once you have accepted them from the mailbox in front of your house. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story. *The outfits included in the Bachelor Sweetheart Set can be worn regardless of avatar gender.