Epic aerial battles await in the Spires of the Clouded Forest, a spectacular new mountainous region in Pandora's Western Frontier. Explore and discover a fresh open world, built to elevate the thrill of flying on your banshee! - Sabotage RDA aerial convoys with new banshee skills and a brand-new mounted weapon. - Meet a secluded Na'vi clan and join them in their fight against a new RDA threat ravaging the Spires region. - Get lost in the verticality of this new region, filled with canyons and caves, where unexpected dangers lurk in the shadows.