Avatar Customization Pack 1
This set contains the following downloadable content: ■Additional Scar/Tattoo - Cross Scar ■Additional Scar/Tattoo - Stitches ■Additional Scar/Tattoo - Demonic ■Additional Scar/Tattoo - Robotic ■Additional Scar/Tattoo - Beasty *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.