Autobahn Police Simulator 3: Off-Road
Take on new missions in the expanded story mode and crack your cases with new gameplay mechanics such as evidence checks. In addition to the new story mode missions, „Off-Road“ features an expanded free play mode with a variety of new accidents to respond to. Chase down criminals in remote terrains with the help of your new team member: a dog! The keen sense of your loyal four-legged partner will help you to track down suspects and bring them to justice. With the brand-new police vehicle designed specifically for off-road navigation, you will be perfectly prepared to venture off the beaten tracks and outmaneuver criminals in the extended car chases. Navigate through off-road terrain and stop perpetrators as they try to evade the law. The new stone stacking feature provides a counterbalance to the thrilling police work and helps you to keep a clear head. Are you ready to overcome new challenges? It‘s up to you to bring order to the chaos!