Atomic Heart - Midas Glove Skin
The Midas Glove Skin is included in the Atomic Pass. Get the Atomic Pass and receive the exclusive Midas Glove Skin! Dress CHAR-les in beautiful threads of gold and use him to freeze, electrify and burn your enemies in style.