Atlantis
To play this content mode your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 241. The underwater kingdom of Atlantis calls! Join Aquaman, Mera, and Ocean Master in a battle for the throne against the Atlantean usurper, Corum Rath. Swim to the bottom of the sea and face the terrors of the deep! Atlantis features permanent access to open world Atlantis with daily and weekly missions, a 1-player Solo, a 4-player Alert, and two 8-Player Raids, in Normal and Elite mode versions! Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by Corum Rath! Atlantis is free to access for Members.