Assetto Corsa - Performance Pack DLC
The Assetto Corsa Performance Pack DLC includes three additional cars – the Ferrari 488 GTB, the Audi R8 V10 Plus and Corvette C7 Stingray. This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a fanatical focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.