Assassin’s CreedⓇ Odyssey – The Fate of Atlantis – Episode 3: Judgment of Atlantis
Journey into a fabled city of legend, encounter the mighty Poseidon, and discover the realm's destiny in the final episode of The Fate of Atlantis!