Asphalt Legends - 220 Tokens
Enjoy an exclusive hoard of 220 Tokens *Tokens are an in-game currency in Asphalt Legends that can be purchased using real-world money. They are not season-based and can be accumulated. They can also be used to obtain items in the shop.