Ascend to ZERO - SUPPORTER PACK
Note: A stable internet connection is required to access and use this content. Time is both a threat and a weapon that is yours to command… but who says you can’t do it in style? Ever wanted to control time but feel luxurious while doing it? As we knew you would, we prepared something fun for all of the wonderful megafans of Ascend to ZERO! This Ascend to ZERO - SUPPORTER PACK unlocks a special skin for each of the 6 playable avatars! Style and profile in all gold as you take down enemies! Purchasing this DLC greatly supports us and allows us to keep working on the game to make it as good as we can. Please do note that the skins provided in this DLC are purely aesthetic and you do not need this DLC to complete the game.