Arsenal Skin Set
This set contains the following downloadable content: ● Arsenal Skin - Crusader ● Arsenal Skin - Rabbit 11 ● Arsenal Skin - Muramasa ● Arsenal Skin - Prototype ● Arsenal Skin - Grosse Feier *The contents of this set are also included in the Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition and Super Digital Deluxe Edition. Be careful not to purchase any items twice. *These items will change the exterior appearance of your Arsenal. They are cosmetic and do not affect the Arsenal's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.