Armored Dracula Costume
An all new, highly detailed costume for the famed Lord of Darkness, Dracula of Castlevania: Lords of Shadow 2. Includes a full length, leather textured coat with new filigree designs throughout and completely redesigned central belt armor. New battle greaves and pants with adorning paraphernalia add a powerful finish. Dracula himself has a new beard to complete the look.