Armello - Usurpers Hero Pack
Join the fray for Armello's throne with four new playable Heroes and four new Rings - one for each Clan! NEW HEROES Elyssia, Wardress of Warrens A master builder with a reputation for getting the job done. Sargon, the Death Teller The horror whose trade is secrets from beyond the veil. Magna, the Unbroken Leader of the Wolf Clan's most zealous warriors. Immovable. Ghor, the Wyldkin A simple bear, with a serious affinity for forests. NEW RINGS Tanzanite, Rainbow Quartz, Rubellite, Aquamarine.