Armello - Shieldfury Magna Hero Skin
Some warriors become legend, standing on their own far above any station. The Shieldfury make up just one, Magna. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes! Note: This content requires the Armello - Usurpers Hero Pack DLC.