Armello - Build Master Elyssia Hero Skin
Most architects dust their paws when the ink on the plans dry. Elyssia is on every build, for every bolt and bale. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes! Note: This content requires the Armello - Usurpers Hero Pack DLC.