Arkham Origins Online - Supply Drop 2
The Arkham Origins Online Supply Drop 2 will give you an advantage in Online no matter what team you're on. Get 2 additional clothing items for both Bane and Joker Characters with gameplay enhancing features and the all-new Light Machine Gun complete with additional weapon progression and skins.