Aria
The enigmatic CEO of Ultratech, ARIA, steps out of the shadows and into battle. Driven by her core programming to uplift humanity, ARIA carries out a ruthless test of adaptability and evolution as she assaults her opponents with unique combat drones, shifting her identity between them at will. Her rules of conflict are simple: evolve… or die. Aria character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.