Annihilation: Pack 3 [FR]
NOTE: For use only with the French version of Black Ops. Obliterate the competition with 4 unique Multiplayer Maps and a wild new locale for the latest in Zombies action. Jump into battle with "Hangar 18," located in the classified military base of Area 51; "Drive-In," close quarters combat through a 60's American Drive-In theater; "Silo," a secret Soviet nuclear missile site in this multilevel battleground; and "Hazard", a coastal golf course on the cliff sides of Cuba. Zombies are back in "Shangri-La," a legendary shrine lost in an exotic jungle.