Ancestor Pack
Download the Assassin’s Creed Revelations “Ancestors Multiplayer Character Pack” and get 4 new multiplayer characters, including the swashbuckling Privateer, the deadly siren Corsair, the opportunistic Brigand and the bloodthirsty Gladiator. The Ancestors Multiplayer Character Pack DLC also includes new customization items for your characters.