Alpha Pack
NERF Legends launches you into a futuristic, sci-fi world where you come face-to-face with legions of robot enemies and ultimate boss masters. Armed with a powerful arsenal of NERF blasters based on their iconic, real-world counterparts, you battle formidable enemies while being challenged to pull off the most impressive high-flying trick shots across a series of unique and immersive environments. Plus, the Digital Deluxe edition includes the Alpha Pack, which adds content not included in the base game!