Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 (PC)
The Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 includes the following content: Archmage Attire The Wizards of Magehaven dress to impress, representing their grand personalities and ambitions. This outfit pack unlocks a new set of clothing you can wear as a whole or mix and match with other items. Age of Wonders 4: Dragon Dawn (Release: June 20th 2023) Embrace the power of the Ancient Dragon Lords, in the Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. From your Dragon Throne, forge empires inhabited by reptilian minions and use draconic magic to evolve your people into dragon hybrids. Includes a new Dragon Ruler type, a Reptilian Form, and New Tomes. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (Release: November 7th 2023) The empires of mortals resurge after the devastation brought forth by the Wizard Kings. In the Age of Wonders 4: Empires and Ashes Expansion, players fuse Magic and Steel to unleash devastating war machines to drive the Godir back into the Astral Sea. Includes a new Culture, Tomes, Empire Building options and Story Realm. Age of Wonders 4: Primal Fury (Release: February 27th 2024) Harness the power of nature in the Age of Wonders 4: Primal Fury content pack. Channel the spirit of your favorite animal with the Primal culture, ride a mammoth or a crocodile into battle, and wield the powers of the Naga lords! Age of Wonders 4: Eldritch Realms (Release: June 18th 2024) The Age of Wonders 4: Eldritch Realms expansion opens portals to realms filled with arcane marvels and unspeakable horrors. New forces threaten the rule of the Godir of Magehaven. New story content, strange monsters, new racial forms, magical realms and locations bring a new dimension to the game.