Age of Empires III: Definitive Edition - United States + Mexico Double Pack
Experience historic North America with the Mexico and the United States civilizations in Age of Empires III: Definitive Edition. The bundle brings both the Mexicans and the United States civilizations providing a broad range of new content. Across both civilizations you will unlock new Explorers and 2 Home Cities, 17 units and 4 unique buildings. The bundle also brings two brand new battles, the ‘Grito de Dolores’ Historical Battle and ‘The Burning of the USS Philadelphia’ Historical Battle. In addition, both civs bring a new Age up mechanic allowing advancement of the civilization by choosing from different States, which provides special shipment cards and bonuses that conform to every playstyle. BONUS: Owning both the Mexico Civilization and the United States Civilization will unlock The Battle of Queenston Heights Historical Battle in game.