Aganos
Bent to the will of his long-dead king, Aganos has had his fill of war across the centuries. The king’s final order compels him to act once again. Now he’s on a hunt across the globe, seeking Kan-Ra so that he can end the sorcerer’s evil machinations once and for all. Aganos character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.