Adventurer’s Journey Pack
Pre-order and receive consumable in-game item sets. Utilize them on the epic adventure you're about to embark on. The Adventurer’s Journey Pack Includes: ・30,000 Reeve (In-game currency) ・5x Expensive Medicines (Restores 200 HP to one ally) ・5x Revival Medicines (Revives an ally) ・3x Magical Breads (Gradually recover MP while in dungeon) ・2x Stale Blackbreads (Deals 300 Almighty damage to one enemy)