Additional Scenario "Thirteen Heroes"
The scenario "Thirteen Heroes" will be added. ▼Thirteen Heroes Thirteen chosen heroes, taken from those that adorn the pages of the Romance of the Three Kingdoms, will gather together to vie for control of the land!