Additional Character "Mr. Karate"
"Mr.Karate" is available as an additional playable character.How to use "Mr.Karate". 1. At the character select screen, move the cursor over "Takuma Sakazaki".2. Then, press "BACK" in order to reveal "Mr.Karate" character portrait.3. Press "A" to confirm.