Added Bonus, Original Event
Official additional events will be included. ▼To Use In "EDIT EVENTS" select "Create Event/Change Event" and proceed to "Copy Sample Event" to choose one of the scenarios listed above. After this you will be able to use "Restrict Event" to apply it to the main game, or use "Change Event" to edit the details. *Original Officers are used in the "Keepsake of the Conqueror" scenario. To make an officer appear in the main scenario, before you play through this scenario you should choose an Original Officer you wish to use and register him or her in the "Change Event" under "Character 4".