Trove - Geode Companion Pack 2
Don't let this shy Companion's attitude fool you - he's actually pretty rad(ish)! Contains a Wistful Froleek Companion (uncommon rarity) to assist you in the Geode caves, 10 Accelerite, 2 Lodestars, 25 Crystal Pinatas, and 5 Bronze Companion Eggs.