Warhammer Vermintide - Karak Azgaraz
Warhammer: End Times - Vermintide is a first-person, 4 player co-op game set during the apocalyptic End Times of the Warhammer fantasy world. In this DLC for Vermintide, you fight vile rat-men called Skaven through 3 striking new levels set atop the snowy peaks of the Grey Mountains. By completing these missions you will have a chance to get two NEW rare weapons, the Dwarf Ranger Warpick and the Witch Hunter Falchion. Not only that, the map pack also comes with 7 new achievements.