PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Biker Heist
All aboard! The Biker Heist Pack for PAYDAY 2 is hitting the road. The Elephant is after something, and Rust is the key to get it. But it's quid-pro-quo rules in this dog-eat-dog world, so Rust won’t just gift-wrap it and give it away. Instead he seeks some help himself. The Biker Heist Pack comes with a two day Heist, weapons, masks, patterns and materials.