PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - GOAT Simulator Heists
The Goat Simulator DLC is a collaboration between Coffee Stain Studios and OVERKILL. Vlad has a new mission for the gang, but things quickly get more... complicated once they arrive at the scene. With this update we introduce a brand new heist that is unlike anything we've done before. Together with this comes a new shotgun, four melee weapons, four masks, four patterns, and four new materials.