State of Decay: Lifeline Year-One
State of Decay: Lifeline Year-One puts you into the boots of Greyhound One, a military unit sent into the zombie-infested city of Danforth to rescue a team of scientists who might have the knowledge to end the outbreak. Beautifully remastered in 1080p, Lifeline features a new map, new characters, and a new way to play: Defend your base against hordes of zombies, using the best military equipment and personnel your unit can scrape together. The fate of the city is in your hands. How many people can you save?