DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Goku and SSGSS Vegeta Unlock
Get this early unlock of SSGSS Goku and SSGSS Vegeta to play with these 2 powerful characters right away. Featuring devastating attacks and flashy techniques, these 2 fighters from the new anime DRAGON BALL SUPER will surely find a spot on your dream team!