Trove - Geode Companion Pack 1
This creepy Companion will leave you howling for more with his stare. Contains a Glamorous Howlug Companion (uncommon rarity) to assist you in the Geode caves, 10 Accelerite, 2 Lodestars, 25 Crystal Pinatas, and 5 Bronze Companion Eggs.