Warhammer: Vermintide 2 - Back to Ubersreik
Back to Ubersreik send the players back to Warhammer: End Times - Vermintide with 3 remastered Ubersreik levels. Upon the heroes discovering an Ubersreik Lodestone Olesya, the resident spy-master and grey wizard, sends the heroes into an illusion of Ubersreik. Claimed to be the birthplace of Sigmar, the city of Ubersreik lies at the mouth of the Grey Lady Pass, and as the heroes return everything appears to be … sort of the same. In the second DLC of Vermintide 2, the heroes return to Ubersreik to uncover the dark truth hidden within the city.