Assetto Corsa - Porsche Pack #1 DLC
The Assetto Corsa Porsche Pack #1 DLC contains seven iconic cars from German manufacturer, Porsche, including: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Do not purchase if you have already purchased the Assetto Corsa Season Pass - this DLC will be available at no additional cost for Season Pass owners This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.