X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
A new Survival campaign with 5 maps specifically crafted for this adrenaline pumping game mode. BRITAIN - Fight for your life in a rain-soaked maze of cottages and canals. FINLAND - Winter is already here, but it's not the cold that is your worst enemy. SOUTH AFRICA - A dense night is waiting to be lit up by countless enemy explosions. NETHERLANDS - Survive as long as you can in this seemingly idyllic landscape. FRANCE - A city labyrinth that is to become a graveyard full of metallic corpses.