Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each DLC. ⁠Save money on additional content for Warhammer 40,000: Space Marine 2 with the Season Pass and receive armour, weapon and Champion cosmetics from your favorite Space Marine chapters through four phases. Content can be downloaded from the store or in-game upon release. Already available: - Ultramarines Cosmetic Pack - Dark Angels Chapter Pack - Salamanders Champion Pack - Raven Guard Cosmetic Pack - Imperial Fists Champion Pack - Space Wolves Chapter Pack - Blood Angels Cosmetic Pack - White Scars Chapter Pack The Season Pass is included in the 2-Year Anniversary Edition and 1-Year Anniversary Edition. Requires the base game Warhammer 40,000: Space Marine 2.